Інтер’єр тижня: київська квартира власниці Atelier Lilu
Натхненна Скандинавією та масштабним фестивалем 3 Days of Design у Копенгагені, Валентина Васильєва повернулася до Києва з чітким баченням того, яким буде її оновлене житло в історичній будівлі на вулиці Антоновича: світлим і просторим, з акцентом на предметах мистецтва, яких назбиралося вдосталь у її приватній колекції. Втілення мрії Валентина взяла у свої руки, а делікатну роботу над меблями довірила власному бренду Atelier Lilu. Це стало першим масштабним досвідом роботи ательє не з дитячими меблями, а з проєктними. І маємо зауважити, надзвичайно вдалим.
Власниця Atelier Lilu Валентина Васильєва у своїй оновленій оселі
«Нам пощастило з архітектурою цієї будівлі 1950-х років, особливо з висотою стелі (3,2 м), ліпниною, паркетом та чавунними батареями, до яких ми поставилися особливо трепетно й бережно. Ми також зберегли абсолютно всі стіни (і я цим найбільше пишаюся), лише змістили для зручності та реставрували двері, замінили скло і фурнітуру», — розповідає Валентина.
Передпокій: вовняний килим «Червень», Zvyazani
Найважливішим етапом в роботі над проєктом стало саме планування. Житло вдалося поділити на дві рівнозначні за функціями половини: дитячу та дорослу, з окремими спальнями та санвузлами. Так, діти-підлітки мають свою приватну зону, ізольовану від батьків.
Кожен куток квартири, за словами Валентини, був ретельно спланований і має свої обґрунтування реалізації. Були й ключові предмети, навколо яких вибудовувався інтер’єр. Це крупна і дуже активна люстра на кухні, яка вимагала мінімалізму у виконанні решти меблів.
Кухня: люстра Khmyz, YALANZHI; вази, GORN; колекція кераміки «Бібліотека», Олеся Дворак-Галік
Або дитяче ліжко, яке мало стати частиною дивану в бібліотеці-кінозалі. Саме під цей запит (досить типовий для дитячих кімнат) Atelier Lilu розробило новий серійний виріб Hugge.
Дитяча спальня-бібліотека: журнальний стіл, Briccole Venezia; кераміка, Олеся Дворак-Галік; панно з серії Horror Antology та дві скульптури «Вартові», TASHA ORO
У центрі уваги батьківської спальні — ліжко Lagom: просте за формою, але складне технологічно. Вбудований електричний механізм ортопедичних ламелей, що підіймає узголів’я та узніжжя, дозволяє проводити час у зручній ергономічній позі вдень і повноцінно відновлюватися вночі.
Спальня: керамічна ваза, GORN; хутро на ліжку, Missia; принт на полотні з серії Patterns, TASHA ORO
Невеликі розміри вітальні вимагали модульного дивану, який не перенавантажує простір, не перекрикує роботи Ольги Фрадіної та може трансформуватися під різні життєві запити. Неперевершена тканина Alexander (щільний мериносовий вовняний оксамит з довгим ворсом від Dedar) робить диван Lofoten особливо теплим і затишним. А рудий шкіряний модуль виконує потрійну функцію: це і продовження дивану, і «пазл» під додаткове спальне місце в оселі, і зручний столик для чаювання з друзями.
Вітальня: керамічна ваза на підлозі, GORN; дві художні роботи на стіні, Ольга Фрадіна
Вітальня: кераміка на шафі, Олеся Дворак-Галік; декоративне панно, Вікторія Волосевич
Головним викликом проєкту, звісно, став військовий час (комендантські години, відсутність повноцінної роботи будівельних магазинів та дефіцит майстрів-виконавців), адже перші роботи стартували у неспокійному березні, а до меблювання квартира стала вже у травні 2022 року.
«Я керувала проєктом онлайн, що засвідчило мою високу довіру до виконавців. Важливо було зберегти надбання, що дісталися нам у спадок від перших власників, а також зробити акцент на мистецтві й крафтових речах, таких як килими ручної роботи та унікальна кераміка», — згадує власниця оселі, яка була в захваті від реалізації всіх її ідей та задумів.
Вітальня: хутряний стілець біля обіднього столу, NOOM
«Мені з родиною неймовірно комфортно в стінах нашого оновленого житла. Це моє особисте місце сили, центр неймовірного тяжіння, до якого я завжди лину з будь-якої точки мого тимчасового, вимушеного перебування», — ділиться Валентина.
Не дарма кажуть, що складні часи породжують нові можливості. Так сталося і з Atelier Lilu, яке крім дитячого напрямку відтепер фокусується і на роботі над проєктами. А отже, далі — тільки більше.
Стилістка фотозйомки: Яна Молодих
Фотографиня: Юлія Якубишина